اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان با حاج ماموستا خدایی امام جمعه معزز سنندج

  • 26 فروردین 1396
  • 08:30
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 27054 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان با حاج ماموستا خدایی امام جمعه معزز سنندج

بنا بر گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت  در آستانه آغاز ثبت نام اولیه حج تمتع سال 96 مدیر حج و زیارت کردستان با حاج ماموستا خدایی امام جمعه معزز سنندج دیدار و گفتگو کرد.

مدیر حج و زیارت کردستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو ، گزارشی اجمالی از فعالیت های سازمان حج و زیارت و آمار پیش بینی شده برای اعزام حج تمتع سال 1396 در استان کردستان و همچنین فرایند جذب زائرین در کاروانهای حج تمتع سال جاری ارایه و عنوان کرد برساس تصمیم سازمان حج و زیارت متقاضیان و واجدین شرایط ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال جاری می بایست از تاریخ 23 فرودین ماه به مدت 10 روز با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به واریز هزینه سفر خود بصورت علی الحساب اقدام و در مراحل بعدی پس از نهایی شدن هزینه سفر مابه التفاوت سفر را پرداخت و در کاروانهایی که تعیین خواهد شد ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.

ناظمی جلال افزود براساس آمار بانک ملی ، پیش بینی می گردد در سال جاری تعداد حدوداً  1150 زائر  از استان کردستان جهت انجام فریضه حج تمتع عازم سرزمین وحی شوند و احتمالاً ایستگاه پروازی کردستان همانند سال 1394 از استان همدان باشد.

حاج ماموستا خدایی امام جمعه محترم سنندج نیز ضمن خیر مقدم  به حاضرین ، با اشاره به آیاتی چند از قرآن مجید  و روایاتی از پیامبر مکرم اسلام (ص)   برای زائرین حج تمتع 96  آرزوی سلامتی و ابراز امیدواری کردند ان شاء ا... با اتخاذ تدابیر لازم از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت شاهد برگزاری حجی عزتمندانه و در خور شان زائرین بیت ا... الحرام باشیم.

در پایان این دیدار حاج ماموستا خدایی از زحمات مجموعه بعثه مقام معظم رهبری و همچنین سازمان حج و زیارت که زمینه اعزام زائرین به خانه خدا را مجدداً فراهم آوردند تقدیر و تشکر نمود.  

                                                                                                  روابط عمومی حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار