1- میزان تحصیلات:
|
2- تاکنون چند بار برای رفع نیاز خود به این اداره مراجعه کرده اید؟
|
3- آدرس و محل اداره و امکان دسترسی به آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
5- نحوه برخورد و رفتار کارکنان با شما در حین ارائه خدمت چگونه بوده است؟
|
6- مدت زمان طی شده جهت دریافت خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
7- وضعیت اطلاع رسانی شامل(راهنمایی کارکنان،اطلاعیه های تهیه شده و ...) را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
8- وضعیت نظم و انضباط کارکنان و حضور آنان در محل کار خویش در هنگام مراجعه را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
9- امکانات رفاهی اداره شامل: صندلی برای مراجعین،آسانسور، سرویس بهداشتی و همچنین امکانات ویژه افراد مسن و یا معلولین و جانبازان عزیز چگونه هستند؟
|
4- واحدهایی که به آنها مراجعه کرده اید:
|