شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

دریافت پیشنهادات و نظرات مردمی

دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات

  • مشخصات خود را جهت بهبود ارائه خدمت وارد نمایید :

  • پرسش ها ذیل را پاسخ دهید :

 

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.

 

 
 1- میزان تحصیلات: 
 2- تاکنون چند بار برای رفع نیاز خود به این اداره مراجعه کرده اید؟ 
 3- آدرس و محل اداره و امکان دسترسی به آن را چگونه ارزیابی می کنید؟ 
 5- نحوه برخورد و رفتار کارکنان با شما در حین ارائه خدمت چگونه بوده است؟ 
 6- مدت زمان طی شده جهت دریافت خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟ 
 7- وضعیت اطلاع رسانی شامل(راهنمایی کارکنان،اطلاعیه های تهیه شده و ...) را چگونه ارزیابی می کنید؟ 
 8- وضعیت نظم و انضباط کارکنان و حضور آنان در محل کار خویش در هنگام مراجعه را چگونه ارزیابی می کنید؟ 
 9- امکانات رفاهی اداره شامل: صندلی برای مراجعین،آسانسور، سرویس بهداشتی و همچنین امکانات ویژه افراد مسن و یا معلولین و جانبازان عزیز چگونه هستند؟        
 4- واحدهایی که به آنها مراجعه کرده اید: 
ثبت نظر  مشاهده نتایج