اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر شعب بانک ملی کردستان.

  • 24 فروردین 1396
  • 13:48
  • 0 دیدگاه
  • 2038 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان با مدیر شعب بانک ملی کردستان.

مدیر حج و زیارت استان باتفاق تعدادی از همکاران در آستانه ثبت نام اولیه حج تمتع سال 96 در محل مدیریت شعب بانک ملی با مدیر شعب این بانک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت کردستان ، هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان در این دیدار با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه متقاضیان حج تمتع از 23 فروردین ماه سال جاری عنوان کرد : با توجه به اینکه متقاضیان ثبت نام حج تمتع 96 در استان کردستان میانگین سنی بالایی دارند و شاید به برخی امورات بانکی اشراف کامل نداشته باشند ، خواستار توجه بیشتری نسبت به ارایه خدمات به آنان شد.

هاشم ناظمی جلال ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری مجموعه  بانک ملی و حج و زیارت شاهد تعالی خدمات به زائرین و در نهایت ارتقای رضایتمندی این عزیزان باشیم.

شاکری مدیر شعب بانک ملی کردستان نیز ضمن خیر مقدم  و آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت عنوان کرد:  بانک ملی بعنوان متولی ثبت نام اولیه از زائرین حج تمتع سال 1396 تمامی  تدابیر و پیش نیاز های لازم در سطح استان را فراهم و نسبت به ارایه خدمات بانکی در خورشان زائرین بیت ا... الحرام اقدام خواهد کرد.

در پایان این دیدار هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت از زحمات و تلاشهای مجموعه بانک ملی به جهت ارایه خدمات برای زائرین حج تمتع ، عمره مفرده و عتبات عالیات و سایر اموراتی که از طریق این بانک انجام می شود تقدیر و تشکر نمود.

                                                                                                  روابط عمومی حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار