اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان با حاج ماموستا ملا فایق رستمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری

  • 08 فروردین 1396
  • 08:50
  • 0 دیدگاه
  • 1362 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج و زیارت استان با حاج ماموستا ملا فایق رستمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان ، دیروز (شنبه) حاج ماموستا ملا فایق رستمی نماینده محترم مردم شریف استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در محل مدیریت حج و زیارت استان با هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت کردستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار مدیر حج و زیارت کردستان ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت ، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص امورات زیارتی در سطح استان کردستان و شهرستان مریوان از جمله تاسیس دفتر خدمات زیارتی زریبار سفر مریوان ، انتخاب مدیران و عوامل بومی برای حج تمتع ، عمره مفرده و ... توضیحاتی بیان نمود و ابراز امیدواری کرد تلاش های صورت گرفته موجبات رضایتمندی مردم شریف استان را در بر داشته باشد.

ماموستا رستمی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری نیز ضمن تبریک سال نو ، مطالب مهمی در خصوص فریضه مهم حج عنوان کردند و از توافق به عمل آمده برای اعزام زائرین عزیز ایرانی به سرزمین وحی ابراز خرسندی کردند و بر اجرای حجی عزتمندانه و توجه ویژه به زائرین کردستانی تاکید نمودند و در پایان از زحمات و تلاشهای مجموعه حج و زیارت استان کردستان تقدیر و تشکر کردند.

                                                                                                  روابط عمومی حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار