اخبار

جلسه توجیهی مدیران راهنمای عتبات عالیات محدوده نوروز استان کردستان برگزار شد.

جلسه توجیهی مدیران راهنمای عتبات عالیات محدوده نوروز استان کردستان برگزار شد.

جلسه توجیهی مدیران راهنمای عتبات عالیات محدوده عید نوروز استان کردستان ساعت 10 صبح روز دوشنبه در محل حج و زیارت برگزار شد.

 مدیر حج و زیارت استان کردستان ضمن خیر مقدم و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت به تشریح نکات ضروری بر اساس آخرین دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان علی الخصوص آیین نامه اجرایی کاروان عتبات عالیات عراق پرداخت و از مدیران راهنمای محدوده عید نوروز خواست با دقت نظر و اهتمام بیش از پیش جهت استفاده حداکثری زائرین عزیز از این سفر معنوی تلاش و کوشش نمایند.

مدیر حج و زیارت استان کردستان برخی از نکات امنیتی را یاد آوری  و خاطر نشان ساخت با توجه به شرایط خاص کشور عراق مدیران راهنما می بایستی با حساسیت و دقت لازم موارد امنیتی را در جلسات توجیهی به زائرین متذکر شوند. و از آنان خواست نسبت به آگاه سازی زائرین از عواقب حمل مواد مخدر در جلسات توجیهی و قبل از سفر اقدام مقتضی بعمل آورند. 

  در ادامه جلسه مدیران راهنمای عتبات عالیات نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون مسایل و مشکلات سفر های عتبات عالیات بیان داشتند .

در پایان جلسه مدیر حج و زیارت استان کردستان به جمع بندی مطالب مطرح شده پرداختند و از زحمات مسئولین محترم بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و همچنین مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی و مدیران راهنمای عتبات عالیات و سایر عزیزان تقدیر و تشکر نمود. 

لازم به یادآوری است فایل بروشور تک برگی حاوی مطالب ویژه سفر های نوروزی عتبات عالیات که از سوی اداره کل محترم دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مطبوع تهیه شده بود جهت تکثیر وتوزیع بین زائرین عزیز در اختیار مدیران راهنمای کاروان های عتبات عالیات قرار گرفت . جلسه با نثار صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا در ساعت 12 ظهر به پایان رسید. 

روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار