اخبار

دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران حج تمتع سال 1392 با نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کردستان

دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران حج تمتع سال 1392 با نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کردستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان جمعی از مدیران ، معاونین ، روحانیون کاروان های حج تمتع سال جاری و همچنین تعدادی از مدیران شرکت های خدمات زیارتی و  کارگزاران حج  در نشستی صمیمی با نماینده معزز ولی فقیه در منطقه کردستان دیدار و از بیانات و رهنمود های ایشان در آستانه اعزام به سرزمین وحی استفاده نمودند.

این دیدار روز دوشنبه مورخ 1/7/92 راس ساعت 17  در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز و سپس جناب آقای ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان ضمن ارایه گزارشی از تمهیدات و اقدامات صورت گرفته در مدیریت حج و زیارت از ابتدای سال 1392 در خصوص ثبت نام و مسایل آموزشی زائرین بیت اله الحرام سخنانی بیان داشتند.

همچنین جناب آقای دکتر خدا بنده لو نماینده محترم مرکز هئیت پزشکی حج و زیارت نیز از اقدامات صورت گرفته در رابطه با معاینات پزشکی ، واکسیناسیون و مسایل بهداشتی زائرین ضیوف الرحمن گزارشی ارائه نمودند.

در ادامه این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسینی شاهرودی نماینده معزز ولی فقیه در منطقه کردستان ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به شعار حج امسال ((حج ، معنویت ، هم اندیشی و اتحاد اسلامی))  در خصوص فلسفه وجودی احکام و مناسک حج و همچنین اهمیت و نقش اساسی این فریضه مهم الهی به ایراد سخن پرداختند. ایشان در ادامه بیاناتشان کنگره عظیم حج را فرصتی مناسب برای تعامل بین کشور های اسلامی دانستند.

در پایان این دیدار نماز مغرب و عشاء به امامت نماینده محترم ولی فقیه برگزار شد.

 

حسین ملایی امتیاز به خبر :
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار