اخبار

جمع آوری و ارسال کمک های مردمی از استان کردستان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی

  • 10 آذر 1394
  • 14:17
  • 0 دیدگاه
  • 695 بازدید
  • Article Rating
جمع آوری و ارسال کمک های مردمی از استان کردستان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان ، با تلاش و همت مجموعه حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان کردستان تعداد 2 کامیون کمک های مردمی استان کردستان شامل 10 تن سیب زمینی ، 13 هزار بطری آب معدنی ، 2100 کیلو گرم نارنگی ، 23 عدد پتو ، مقداری دارو ، 10 هزار عدد آب میوه و ... در مورخه 7/9/94 به مرز مهران انتقال یافت لازم به ذکر است تعدادی از کارگزاران زیارتی و مدیر و سه نفر از پرسنل مدیت حج و زیارت استان کردستان به مرز مهران همراه محموله کمک های مردمی در مرز مهران حضور یافتند و در توزیع اقلام فوق الذکر بین زائرین عزیز مشارکت نمودند.

 بنابر این گزارش ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان اعلام کرد: این کمک ها  به همت و تلاش تعدادی از کارگزاران زیارتی استان و با هماهنگی بعضی از فرمانداری های شهرستان های تابعه جمع آوری و به مرز مهران ارسال شده است .

مدیر حج و زیارت استان کردستان از اخذ ویزا برای تعداد 2079 نفر از متقاضیان اعزام به راهپیمایی اربعین حسینی از کردستان خبر داد و افزود :  استقبال مردم کردستان جهت اعزام به مراسم اربعین حسینی افزایش چشم گیری داشته است که در مقایسه با سال گذشته چهار برابر رشد نشان می دهد.

روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار