اخبار

مصاحبه مدیر حج و زیارت استان کردستان با واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان

مصاحبه مدیر حج و زیارت استان کردستان با واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان ، هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان طی مصاحبه ای با واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان از روند ثبت نام و عملیات مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

بنابر این گزارش مدیر حج و زیارت از ثبت نام مقدماتی بیش از دو هزار نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و افزود علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سماح به آدرس https://samah.haj.ir جهت ثبت نام اولیه اقدام و با انتخاب کارگزار ( دفتر یا شرکت زیارتی ) و مراجعه حضوری جهت ارایه مدارک مورد نیاز  شامل (1- گذرنامه  2- دوقطعه عکس زمینه روشن 3- مبلغ 30دلار برای گروه 5 نفره و بالاتر و مبلغ 40دلار برای افراد انفرادی جهت روادید 4- مبلغ 000/100 ریال حق ثبت نام ) اقدام نمایند.

ناظمی جلال اعلام کرد مهلت مراجعه به سایت سماح جهت ثبت نام مقدماتی تا روز چهارشنبه مورخ 04/09/94 بوده و بعد از مهلت مقرر سایت مربوطه مسدود خواهد شد.

مدیر حج وزیارت استان کردستان عنوان کرد : زائرین محترم  از سه مرز مهران ، شلمچه و چذابه به این اجتماع میلیونی خواهند پیوست.

ناظمی جلال از زائرین عزیز درخواست کرد قبل از سفر به توصیه ها و پیامهای آموزشی توجیهی که از طریق رادیو اربعین و سایر رسانه های جمعی اعلام  می شود توجه نمایند تا انشاا... سفر پربار و ایمنی داشته باشند.

روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان

حسین ملایی امتیاز به خبر :
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار