اخبار

همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع 1394 استان کردستان برگزار شد

  • 09 خرداد 1394
  • 12:43
  • حج تمتع
  • 2 دیدگاه
  • 1204 بازدید
  • Article Rating
همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع 1394 استان کردستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، همایش یک روزه عوامل اعزامی حج تمتع سال 1394 استان کردستان با حضور کلیه مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی سال جاری و همچنین مدیران و تعدادی از عوامل منتخب سال گذشته در محل مدیریت حج وزیارت کردستان برگزار شد.

این همایش در روز جمعه 8 خرداد ماه در دو نوبت قبل از ظهر از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 20  بر اساس دستورالعمل برگزاری آزمون تعیین سطح کارگزاران حج 1394 در چهار کارگروه ( پنل)  1- پنل مدیران و معاونان کاروان های حج 2- پنل مدیران و معاونین مجموعه 3- پنل عوامل پذیرایی و اجرایی 4- پنل دستیاران زن برگزار شد.

بنا بر این گزارش ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان ضمن خیر مقدم به حاضرین و همچنین تبریک انتخاب و دعوت آنان بعنوان خادمین ضیوف الرحمن،  توضیحاتی در خصوص شیوه جدید دوره باز آموزی عوامل حج 94  مسایل جاری و برخی نکات آموزشی ارایه نمود ، سپس کارگروهها با هدایت دبیران گروه فعالیت خود را آغاز کردند.

در این پنل ها اعضاء به  تبادل افکار و انتقال تجارب و شناسایی نقاط ضعف و قوت عملیات حج پرداختند و راهکارهای مناسبی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائرین خانه خدا ارایه نمودند.

در پایان نمایندگان منتخب هر پنل با جمع بندی نهایی مطالب و موضوعات مطرح شده مشکلات و چالش های موجود در عملیات حج را باز گو کردند.

ناظمی جلال مدیر حج وزیارت استان کردستان در انتهای جلسه خاطر نشان کرد امیدواریم با همت و تلاش کارگزاران فعال و قدیمی حج و زیارت استان کردستان شاهد رشد و ارتقاء سطح دانش و معلومات کارگزاران جوان  و زائرین گرانقدر باشیم.

ناظمی جلال همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع سال 1394 را بسیار پر بار و سودمند ارزیابی کرد و عنوان داشت انشاءا... با برنامه ریزی های مناسب و کسب آمادگی لازم و حضور فعال در آزمون تعیین سطح کارگزاران خدمات شایسته ای به زائرین عزیز خانه خدا و حرم نبوی ارایه نمائیم.

ناظمی جلال در پایان از اعضای کمیته آموزش خصوصاً مسئول آموزش کارگزاران جناب آقای شهسواری ، همکاران شاغل در مدیریت حج وزیارت و دبیران کارگروهها و سایر مدعوین  تقدیر و تشکر بعمل آورد.

                                                                                                روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

حسین ملایی امتیاز به خبر :
جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

اخبار