اخبار

دوره باز آموزی مدیران و معاونین راهنمای عمره و عتبات عالیات ویژه کارگزاران زیارتی استان کردستان برگزار شد

دوره باز آموزی مدیران و معاونین راهنمای عمره و عتبات عالیات ویژه کارگزاران زیارتی استان کردستان برگزار شد
   

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وز یارت استان کردستان دوره باز آموزی مدیران و معاونین راهنمای عمره مفرده و عتبات عالیات عراق از روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان کردستان آغاز شد بنا به گزارش واحد آموزش حج و زیارت استان کردستان این دوره بصورت فشرده طی  دو روز از ساعت 8 صبح الی 20 بعد از ظهر برگزار خواهد شد. به گفته مدیر حج وز یارت استان کردستان هدف از برگزاری این دوره آشنایی هر چه بیشتر کارگزاران زیارتی با مسایل و دستورالعمل ها ، اهداف و سیاست های روز سازمان حج و زیارت و همچنین ارتقاء سطح خدمات رسانی به زائرین محترم و نیز ورود نیروهای علاقه مند و مشتاق به عرصه خادمین ضیوف الرحمن و اعتاب مقدسه می باشد.

ناظمی جلال افزود: این دوره با بهره گیری از تجارب ارزنده اساتید مجرب استان و با حضور تعداد 80  نفر از کارگزاران زیارتی سطح استان که 50 نفر مدیر و معاون راهنمای عمره و 30  نفر نیز از مدیران و معاونین آموزشی عتبات عالیات عراق می باشند تشکیل و تا  ساعت 20 روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در پایان از زحمات و تلاشهای واحد آموزش کارگزاران استان ، علی الخصوص جناب آقای شهسواری مسئول آموزش کارگزاران که در برگزاری کلاسهای آموزشی فوق هماهنگی و برنامه ریزی مناسبی ارایه نمودند تقدیر و تشکر بعمل می آید.

 

                                                                                      روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان 

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار