اخبار

جمع آوری کمکهای مردمی برای زائر سرای مرز مهران از سوی مردم همیشه در صحنه استان کردستان

جمع آوری کمکهای مردمی برای زائر سرای  مرز مهران از سوی مردم همیشه در صحنه استان کردستان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان ،   مردم شریف و همیشه در صحنه کردستان و کارگزاران متعهد و تلاشگر زیارتی استان کردستان پا به پای سایر هم میهنان عزیز در طول ایام اربعین حسینی (ع) کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای موکب ( ایستگاه صلواتی ) مستقر در خروجی شهر سنندج به سمت کرمانشاه و همچنین زائر سرای مرز مهران اهدا کردند.

بنابر این گزارش مردم خونگرم و مهمان نواز استان کردستان با همکاری ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) استان کردستان روزانه بطور متوسط از  2 الی 3 هزار نفر ( زائرین عبوری استانهای شمال غرب کشور استانهای آذربایجانشرقی ، آذربایجانغربی و اردبیل و ...  ) را با غذای گرم ، عدسی ، چای خرما و ... در وعده های مختلف صبحانه ، ناهار و شام پذیرایی بعمل آوردند. و همچنین با مشارکت کمیته های هشتگانه ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) و برخی از نهادها و ارگانهای دولتی با استقرار اکیپهای امدادی ،  برپایی چادر های استراحت و پاسخ به سوالات شرعی ، پخش نماهنگهای مرتبط با ایام اربعین و ...  به زائرین معزز خدمات رسانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت کردستان کمکهای مردمی علی الخصوص کارگزاران زیارتی استان شامل مبلغ نزدیک به  دوازده میلیون ریال  وجه نقد ، حدود سه تن سیب زمینی و مقدار قابل توجهی کیک و آب میوه و ... به مواکب صدرالذکر اهدا شد. 

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات