اخبار

اولین کاروان عتبات عالیات ویژه اهل سنت از استان کردستان به کشور عراق اعزام شد.

اولین کاروان عتبات عالیات ویژه اهل سنت از استان کردستان به کشور عراق اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، اولین کاروان عتبات عالیات ویژه اهل سنت متشکل از تعدادی از روحانیون محترم اهل سنت ( ماموستا ) به همراه تعدادی از کارگزاران زیارتی در تاریخ 9/6/95 عازم این سفر معنوی شدند.

بنابراین گزارش تعدادی از روحانیون و کارگزاران زیارتی استان کردستان به همراه مدیر حج و زیارت به منظور کسب تجربه و آشنایی با امورات زیارتی عتبات عالیات عراق راهی این سفر گردیدند.

هاشم ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان این سفر را بسیار پر بار و مثمر ثمر خواند و افزود امید آن داریم با تلاش و کوشش روحانیون محترم ( ماموستا ) و کارگزاران زیارتی ، دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی استان شاهد افزایش سفر های زیارتی به عتبات عالیات از استان کردستان باشیم.

مدیر حج و زیارت از زحمات بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت  و همچنین مسئولین شرکت شمسا که همکاری های لازم را برای راه اندزی این سفر بعمل آورده اند تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است اماکن مقدسه که به صورت پکیج 6 شب و 7 روز بود به شرح ذیل می باشد.

نجف اشرف (آرامگاه حضرت علی (ع) و مسجد کوفه ) کربلای معلی (آرامگاه حضرت امام حسین (ع) ) بغداد (آرامگاه امام اعظم (ابو حنیفه) و شیخ عبدالقادر گیلانی ) کاظمین ( آرامگاه امام موسی و امام جواد (ع) )

در پایان از تمامی مسئولین استان که جهت راه اندازی کاروانهای ویژه اهل سنت همکاری نمودند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

                                                                                                                       روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات