اخبار

دیدار مدیر حج و زیارت استان کردستان با امام جمعه بیجار

دیدار مدیر حج و زیارت استان کردستان با امام جمعه بیجار

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت کردستان، هاشم ناظمی جلال روز گذشته با امام جمعه محترم شهرستان بیجار دیدار و گفتگو کرد.

بنابراین گزارش مدیر حج و زیارت استان با امام جمعه محترم بیجار دیدار و ضمن تبریک هفته حج گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی از کارشکنی های رژیم آل سعود مبنی بر ممانعت اعزام زائرین حج تمتع سال 1395 و همچنین گزارشی از روند ثبت نام از متقاضیان پیاده روی اربعین حسینی (ع) ارایه نمود.

مدیر حج و زیارت استان کردستان با اشاره به فعالیت موثر دفتر خدمات زیارتی شریعت شهرستان بیجار عنوان کرد : دفتر خدمات زیارتی بیجار از  فعالترین دفاتر خدمات زیارتی سطح استان می باشد که  با تلاش و کوشش خود توانسته است خدمات در خور شان به زائرین اعتاب مقدسه ارائه نماید.

مدیر حج و زیارت کردستان به آغاز ثبت نام متقاضیان پیاده روی اربعین حسینی (ع) از روز شنبه شانزده مرداد ماه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت و راه اندازی سامانه های مختلف جهت ثبت نام الکترونیکی از زائرین عزیز شاهد حضور باشور و شعور گسترده عاشقان اباعبدا... الحسین (ع) باشیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه بیجار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در راستای امور زیارتی به مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی (ع) اشاره و از تلاشهای صورت گرفته در خصوص ساماندهی زائرین اربعین حسینی از سوی مسئولین و متولیان امر تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است مدیر حج و زیارت استان کردستان از دفتر خدمات زیارت شریعت شهرستان بیجار نیز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به زائرین قرار گرفت و با جمعی از کارگزاران زیارتی شهرستان بیجار دیدار صمیمی داشتند و کارگزاران مسایل و مشکلات خود را بیان کردند.

                                                                                                                       روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات