اخبار

بازدید تعدادی از کارگزاران زیارتی استان کردستان از شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان همدان.

بازدید تعدادی از کارگزاران زیارتی استان کردستان از شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان همدان.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت کردستان، تعدادی از کارگزاران زیارتی استان کردستان به همراه مدیر حج و زیارت از شرکت مرکزی کارگزاران و مدیریت حج و زیارت استان همدان بازدید نمودند.

بنابراین گزارش مدیر عامل و اعضای شرکت مرکزی کارگزاران و تعدادی از مدیران عامل شرکت های خدمات زیارتی فعال در عرصه عتبات عالیات استان کردستان به همراه مدیر حج و زیارت صبح یکشنبه 26 اردیبهشت ماه از شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی و همچنین مدیریت حج و زیارت استان همدان بازدید بعمل آوردند.

ناظمی جلال مدیر حج و زیارت کردستان هدف از این بازدید را تبادل تجربه و آشنایی کارگزاران زیارتی با فعالیت های مناسب در زمینه سفر های زیارتی عتبات عالیات عراق و ... عنوان کرد و افزود ، امید آن داریم با تلاش و کوشش مجموعه کارگزاران زیارتی شاهد رشد و تعالی سفر های زیارتی در سال 1395 باشیم.

ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه ، پیرامون سفر های زیارتی عتبات عالیات عراق و همچنین تعامل و گردش امورات زیارتی از طریق شرکت مرکزی کارگزاران استان همدان بیاناتی عنوان نمود.

در پایان این بازدید ناظمی جلال از همکاری صمیمانه مدیر عامل ، رئیس هئیت مدیره ، اعضای شرکت مرکزی کارگزاران و همچنین مدیریت حج و زیارت استان همدان تقدیر و تشکر کرد.       

          روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

حسین ملایی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات